Telefoongesprekken opnemen
Op deze pagina’s kunt u een geschikte call recorder zoeken.
Wat is de meest geschikte call recorder voor u? Dat hangt van een aantal dingen af:
• Telefoon-protocol (VoIP, analoog, digitaal (TDM), ISDN)
• Capaciteit recorder (1 telefoonlijn, 4 lijnen, 8 lijnen, 100+ lijnen)
• Opslagmedium recorder (SD-kaart, interne HD, cloud, of het opslaan aan een PC overlaten)
• Andere vereisten (DECT, headsets of softphones opnemen)
VoIP oplossingen → |
Analoge oplossingen → |
TDM oplossingen → |
Softphone oplossingen → |
DECT oplossingen → |
ISDN BRI oplossingen → |
FRITZ!Box® oplossingen → |
Headset oplossingen → |
ISDN PRI oplossingen → |
Apresa is een call recorder voor VoIP/SIP, Microsoft Teams, analoge lijnen, ISDN PRI en TDM. De recorder neemt zo nodig meer dan honderd gesprekken tegelijk op. Er is ook een software-only versie van Apresa leverbaar om in een virtuele machine te installeren.
Fax oplossingen
Vidicode verkoopt fax oplossingen voor analoge en ISDN lijnen. In sommige organisaties is faxverkeer om juridische redenen nog steeds in gebruik. Onze fax-oplossingen combineren de voordelen van email en fax. Als u een fax ontvangt, kan die fax automatisch naar u gemaild worden.
Voice Response
Een Vidicode Voice Server of Announcer (voor ISDN BRI en PRI) verbetert de bereikbaarheid van uw bedrijf of instelling. Als de telefoon niet wordt opgenomen kunnen klanten afhaken, een ander bedrijf bellen of een klacht indienen. Vidicode Voice Server en Announcer lossen dit op zonder dat het telefoonnetwerk van uw organisatie aangepast moet worden.