12-8-2021 Belangrijk: Als uw versie van de software producten Oygo, V-Archive en Pico niet start, kunt u een update downloaden van onze Vidicode Software pagina. Zie Softwareproblemen (Engels) voor meer informatie.
Bij Vidicode willen we graag dat onze klanten, distributeurs en partners tevreden zijn over onze producten en diensten.
Op deze pagina’s vindt u:
Downloads
• Brochures
• Handleidingen
• Software
• Firmware
Formulieren
• Support formulier
• RMA-verzoek formulier
• Product registratie formulier
• Offerte verzoek formulier
Call Recorder Apresa
• Apresa-bestanden
Overig
• Garantie en RMA procedure
Support
U kunt het Supportformulier invullen als u een vraag heeft over een product en het antwoord niet in de handleiding te vinden is. De supportafdeling heeft een aantal gegevens nodig, zoals het type product en het serienummer.
U kunt het Supportformulier ook gebruiken als u meer informatie wilt over een Vidicode product.
Garantie en RMA
Onze producten zijn ontwikkeld om aan hoge kwaliteitseisen te voldoen. Als er toch iets niet in orde mocht zijn, lees dan de informatie over garantie waarin u o.a. over uw rechten kunt lezen. Als een Vidicode product defect is bij aflevering, lees dan RMA Procedure en neem contact op met uw dealer.